Informácie / FAQ

Vážený návštevník,
 
vítame Vás na stránkach RealShopu. Tento virtuálny hypermarket firmy realshop.sk, s.r.o., si kladie za cieľ uspokojiť najrozmanitejšie potreby klientov v oblasti informačných technológií a ponúknuť im široký výber softvéru a hardvéru a tiež rôzne zaujímavé služby. Želáme Vám príjemné a inšpiratívne prezeranie stránok RealShopu. Ak by ste - aj napriek nášmu úsiliu o používateľsky prítulné prostredie - predsa len našli nejaký nedostatok, prosíme, dajte nám vedieť prostredníctvom formulára Napíšte nám. Každá Vaša pripomienka alebo návrh prispeje k skvalitneniu našich služieb. Tešíme sa na Vaše pripomienky a veľké množstvo objednávok.
 
RealShop Team



Kto je zriaďovateľom internetového obchodu Realshop?

Je to spoločnosť realshop.sk, s.r.o..
 
Adresa:
realshop.sk, s.r.o.
GBC IV, Galvaniho ul. 17/C
Bratislava 821 04
Slovenská republika
 
IČO: 50262131
DIČ: 2120270438

IČ DPH: SK2120270438


 
Nachádza sa Realshop v obchodnom registri?

Realshop, s.r.o. je samostatný podnikateľský subjekt zapísaný v obchodnom registeri.
 
Oddiel: Sro
Vložka číslo: 111155/B
Vydal: Okresný súd Bratislava I
 
Ktorému orgánu dozoru alebo dohľadu podlieha obchodná činnosť Realshopu?

Je to Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa.
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32
P.O. Box 5
820 07 Bratislava 27
 
Po aký dlhý čas ostáva akčná ponuka alebo akčná cena v platnosti?

Neexistuje presne stanovená lehota. Akcia na tovar alebo na cenu u nás trvá do vypredania zásob predmetnej tovarovej položky.
 
Čo sa stane, ak zistíte, že mi nie ste schopní dodať tovar alebo že viete objednávku vybaviť len čiastočne?

V takom výnimočnom prípade sa okamžite spojíme so zákazníkom a pokúsime sa nájsť uspokojivé riešenie.
 
Akým spôsobom a v akej lehote vraciate peniaze v prípade odstúpenia od zmluvy zákazníkom alebo v prípade odstupenia od zmluvy po dohovore s vami v prípade uvedenom vyššie, ak som zaplatil vopred?

Peniaze vrátime maximálne v rámci ďalšieho pracovného dňa od doručenia tovaru do RealShopu, resp. po odstúpení od zmluvy (v prípade storna objednávky pred dodaním tovaru).
 
Akým spôsobom mi oznámite vybavenie reklamácie?

Spojíme sa s Vami buď prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
 
Ktoré osobné údaje o zákazníkovi zhromažďujete, ako dlho a na aké účely?

Ide o údaje, ktoré zákazník vkladá pri registrácii. Teda meno, adresa, telefónne číslo a emailová adresa (prípadne fax, Skype alebo ICQ). Tieto údaje nijako nevyužívame, slúžia výhradne na identifikáciu zákazníka pri opakovanom prihlásení sa na jeho zákaznícky účet a pri komunikácii s ním. Nespracúvavame žiadne osobné údaje, ktoré by jednoznačne identifikovali danú osobu (ako napr. rodné číslo, číslo OP a pod.).
 
Ako zaobchádzate s osobnými údajmi zákazníkov a ktorú časť, komu a za akým účelom odovzdávate?

Osobné údaje sa nachádzajú v databáze nášho administratívneho systému a prístup k nim má v elektronickej forme len obmedzené množstvo pracovníkov Realshopu. Tieto údaje sa uvádzajú na faktúre pri fakturácii tovaru konkrétnemu zákazníkovi. V nijakom prípade nepostupujeme tieto údaje v celku ani čiastočne žiadnej tretej strane.
 
Ako môžem svoje údaje meniť a kontrolovať a akým spôsobom môžem prípadne tieto údaje vymazať?

Zákazník môže svoje údaje meniť po príhlasení sa na svoj zákaznícky účet. V prípade, že chcete svoj účet zrušiť a vymazať svoje údaje, obráťte sa na niektorého z pracovníkov Realshopu uvedeného v zložke Kontakty. Zrušením tohto účtu sa Vaše osobné údaje definitívne vymažú zo systému.